Hasta pronto!

2 juli 2013 - Halen, België

Het is zover, binnen vijf uurtjes staan broerlief en ons moeder klaar om mij naar Düsseldorf te voeren. Om half tien hoop ik dan op te stijgen richting Atlanta - een vlucht van 13 uur - om vervolgens over te stappen op het vliegtuig naar Managua.

Het laatste weekend zat tjokvol met familiebezoeken en last-minute inkopen. Kleurpotloden, stiftjes en stickers in de Zeeman en transformators en mp3-spelers bij Vandenborre, het moest allemaal nog op het laatste nippertje gebeuren.
Vanavond was het echter tijd om nog even te ontspannen. Met de mannen van Zelem (en Meldert) en m'n sjattie nog even rustig bbq'en, het ideale afscheidsmoment voor het avontuur van zeven weken begint. Merci mannen voor de schone cadeau. De antimuggenarmband ligt al veilig weggeborgen in mijn handbagage.

Bij deze wil ik jullie dus allemaal even uitwuiven. Hopelijk stijgt het kwik hier de volgende dagen ook naar iets aangenamere temperaturen. In Granada zou het de volgende dagen sowieso zwaar gaan regenen, maar als het 34 °C is, maakt dat op zich niet zoveel uit.
Geniet in ieder geval allemaal van jullie vakantie. Maak er een heerlijke festivalzomer van en drink er zeker hier en daar eentje op mijn gezondheid!

Hasta pronto!